خبرهای داغ:
حجت الاسلام شمس اله جلیلیان از پذیرایی زائران اربعین حسینی در موکب خادمان راه بهشت در موزه دفاع مقدس مرصاد خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۱۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
پذیرایی از زوار اربعین حسینی در موکب مرکز فرهنگی «مرصاد»«شمس الله جلیلیان» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: موکب‌های اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع)، فعالیت گسترده‌ای را در این ایام دارند و در نقاط مختلف ایران مستقر شده‌اند.

وی افزود: در همین راستا، نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب، موکب «خادمان راه بهشت» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» واقع در تنگه «چهارزبر» را برای پذیرایی از زائرین اربعین برپا کرده است.

حجت الاسلام  جلیلیان بیان کرد: با عنایت خدا​ و لطف اهل‌بیت (ع) از سه شنبه هفته گذشته خدمت‌رسانی موکب «خادمان راه بهشت» را به زائران اربعین شروع کرده و تا دو روز بعد از اربعین نیز مشغول خدمت‌رسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که این موکب آمادگی پذیرایی از 30 هزار زائر را در قالب صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده دارد، عنوان کرد: امکاناتی از قبیل اسکان موقت، سرویس بهداشتی، خدمات درمانی با حضور پزشک و یک دستگاه آمبولانس در این موکب مستقر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: فضای بسیار خوب و معنوی برای زائران فراهم شده و زائران از زیارت شهدای گمنام و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد نیز بهره‌مند خواهند شد.

 

ارسال نظرات