نام بوشهر و هنرمندان برجسته این دیار مانند همیشه در بیست و ششمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان می‌درخشد.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۰۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، «جهانشیر یاراحمدی» بازیگر و پژوهش گر بوشهری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از اعضای هیئت انتخاب بخش‌های کودک و نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است که سایر اعضای این هیئت را یدالله آقاعباسی کارگردان و پژوهش گر تئاتر از کرمان، جواد کبودرآهنگی کارگردان و بازیگر از همدان، حسن دولت‌آبادی نویسنده و کارگردان از تهران و کریم اکبری‌مبارکه بازیگر و کارگردان از تهران تشکیل می دهند.

همچنین در میان هشت نمایش راه یافته به بخش کودک -از میان ۸۲ اثر ارسالی- نام نمایش «مرد نون زنجبیلی» به کارگردانی ندا بداغی از بندر دیّر استان بوشهر به چشم می خورد و در هفت نمایش بخش نوجوان این جشنواره نیز -از میان ۵۱ اثر ارسالی-  نام نمایش «به مرور زمان» به کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارگ دیده می شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری "مجید قناد" و با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» در دو بخش کودک و نوجوان آبان‌ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات