خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری کارگاه آموزش ضابطین قضایی سرتیم گشت رضویون و هم اندیشی متولیان گشت رضویون با شورای تامین ، مسئولین محلی و طرح شهید علی هاشمی با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ،جانشین انتظامی وبسیجیان شهرستان هندیجان در ناحیه سپاه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۹۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: آموزش نیروها برای اجرای ماموریت های سپاه و بسیج در هر شرایطی یک امری مهم و تاثیرگذار در رعایت قانون و مقررات مخصوصا در گشت های محله محور و رضویون در سطح شهرستان هندیجان است.

وی افزود : امنیت پایدار با همکاری نیروی انتظامی و بسیج و سپاه ودیگر نیروهای امنیتی تا کنون با بهترین کیفیت در جامعه وجود دارد که با گشت های رضویون بسیجیان ارتقاء پیدا کرده است.

وی بابیان تقدیر از حضور رییس دادگستری و دادستان و جانشین انتظامی هندیجان گفت: در کارگاه آموزش ضابطین که با حضور بسیجیان شهری وروستایی هندیجان برگزار شد از حضور خوب و تاثیرگذار رئیس دادگستری و دادستان و جانشین و دیگر بزرگواران در دادگستری هندیجان به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : هدف از برگزاری گشت های رضویون در اصل ارتقای امنیت برای مردم جامعه است که با همکاری متولیان براین امر و توکل بر خدا و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با جدیت در حال انجام است که در این باره آموزش های ویژه ایی برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به رعایت قانون در حین گشت بیان کرد : تمامی گشت های محله محور و رضویون با هماهنگی و همکاری بسیجیان ، دادگستری و دادستان و انتظامی و دیگر متولیان براین امر همراه با برنامه ریزی انجام می گیری که تاکنون موفق بوده و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش مردم طبق قانون برخورد می شود و بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها