حجت‌الله پاداش با اشاره به طرح مبارزه با کرم خراط در شهرستان رابر اظهار داشت: این طرح با همکاری جهادکشاورزی و بسیج و با حضور گروه‌های جهادی به صورت پهنه‌بندی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۸۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الله پاداش در نشستی با مسئولان رابر با اشاره به طرح مبارزه با کرم خراط در شهرستان رابر اظهار داشت: این طرح با همکاری جهادکشاورزی و بسیج و با حضور گروه‌های جهادی به صورت پهنه‌بندی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: باتوجه به آلودگی بخشی ازباغات گردوی شهرستان رابر به آفت کرم خراط برای کنترل و ریشه‌کنی این معضل که می‌تواند بر اصلی‌ترین منبع درآمد مردم رابر تاثیر بسزایی داشته باشد، طرح مبارزه با کرم خراط در باغات رابر حول طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ادامه ریشه‌کنی این آفت درباغات بیدخوان بردسیر در دستور کار این مجموعه‌ها قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح بسیج از ظرفیت گروه‌های جهادی محله‌محور استفاده خواهد کرد، ادامه داد: درراستای اجرای بهتر این طرح باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، دهیاران و شور اها و کشاورزان پای کار باشند تا کار با موفقیت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه ما دنبال هم‌افزایی دستگاه‌هایی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند هستیم، تصریح کرد: سال گذشته ۵۰۰میلیون تومان اعتبار توسط بسیج در اختیار مساجد رابر قرار داده شد و کارهای خوبی دراین حوزه صورت گرفته است.

 پاداش همچنین ساخت ۱۸ واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان رابر و ایجاد غسالخانه در روستای گورساروئیه و ساخت سرویس‌های بهداشتی در مناطق محروم این شهرستان را از جمله خدمات بسیج سازندگی در شهرستان رابر برشمرد.

 

ارسال نظرات