خبرگزاری بسیج: جوانان و بچه هیاتی های مسجد حضرت رقیه(س) کیانشهر از سال 94 با حمایت حجت الاسلام ستاری امام جماعت این مسجد، موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین راه اندازی کردند و هر سال به تعداد خادمان حسین افزوده میشود.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۷۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

علیرضا فغفوری که افتخار خادمی زائران اربعین را دارد، می گوید: در این چند سالی که به عنوان خدمتگزار، مسئولیت هیات مسجد را بر عهده گرفته ام تلاش کرده ایم که به همراه بسیجیان حوزه 327 مالک اشتر و پایگاه ثارالله و بچه هیاتی ها برنامه های فرهنگی به نحو مطلوب بدون ریا و با عشق و علاقه اجرا کنیم.

 وی افزود: امسال برای نخستین سال، نماز جماعت ظهر اربعین همچون نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام یونس ستاری نماینده ولی فقیه در کیانشهر و امام جماعت مسجد حضرت رقیه (س) در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با شکوه برگزار شد که مورد استقبال زائران قرار گرفت که به یاری خدا انشاء الله در سال های بعد بتوانیم بطور گسترده تر برگزار کنیم.

  فغفوری اظهار داشت: امسال چهار غرفه مستقل شامل توزیع 12000 عدد ساندویچ، آب و چای و   حدود سه تن هندوانه به صورت بهداشتی برش داده و میان زائران توزیع شد.

همچنین در غرفه ایستگاه سلامت، با همکاری تکنسین ها، فشارخون، قندخون و تست سلامت راهپیمایان انجام و راهنمایی های پزشکی لازم نیز به زائران ارائه شد.

 

 

 

ارسال نظرات