رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در تقدیر از کارکنان روشندل گفت: شوق و علاقه کارکنان روشندل به سازمان ستودنی است.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۶۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به مناسبت 23 مهرماه(24 اکتبر) روز جهانی نابینایان و به پاس قدردانی از زحمات کارکنان روشندل بانک، در مراسمی که با حضور رحیمی انارکی مدیرعامل بانک، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی و شهلا عباسی رییس اداره کل حوزه مدیریت برگزار شد با اهدای هدایایی از این عزیزان تقدیر شد.

مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم با اشاره به آمار کارکنان روشندل بانک اظهار داشت: تعداد روشندلان بانک در سراسر کشور اعم از شاغل و بازنشسته،22 نفر می باشدکه در حال حاضر 7 نفر از این عزیزان شاغل می باشند.

وی در ادامه افزود: عموم همکارانی که مشغول به خدمت هستند در بخش تلفنخانه و مرکز ارتباطات مردمی فعالیت می کنند که در بین این افراد شاهد موفقیت های تحصیلی آنان در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد هستیم.

رحیمی انارکی مدیرعامل بانک نیز ضمن تبریک روز عصای سفید به روشندلان عزیز با اظهار خرسندی از اینکه همکاران روشندل بانک در زمینه تحصیلی پیشرفت های قابل توجهی داشتند گفت: اینکه همکاران روشندل همگام و همراه با سایر همکاران مسیر را طی می کنند نشان دهنده اراده و توکل آنان است، چه بسا افراد سالمی هستند که روزگار خود را به بطالت می گذرانند و این شوق و علاقه کارکنان روشندل عبرت آموز و دلسوزی آنان به بانک و سازمان ستودنی است.

وی همچنین در پاسخ به مطالبات کارکنان روشندل تاکید کرد: قانون حمایت از معلولان مجددا بررسی شده و مواردی که در سازمان قابل اجراست، به مرحله اجرا درآید.

در این مراسم کارکنان روشندل بانک نیز در فضای صمیمانه و دوستانه، مشکلات خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتندو مقرر شد تا تمامی موارد مطروحه، توسط مسوولان ذی ربط مورد بررسی و پیگیری شود.

در پایان رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن با اعطای هدایایی از کارکنان روشندل بانک تقدیر کرد.

 
ارسال نظرات