خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان سرخه گفت: برای داشتن فکر سالم بدن سالم شرط اصلی است
کد خبر: ۹۱۸۴۸۵۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
قیومی، به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه با اشاره به اینکه به دلیل شادابی و سلامتی و تندرستی مردم یک روز را به عنوان تربیت بدنی و ورزش عنوان نموده اند تا مردم را با ورزش آشنا کنند گفت: اهمیت و جایگاه ورزش در زندگی همه مردم بسیار مهم می‌باشد به طوری که همه این مثل قدیمی را شنیده ایم که فکر سالم در بدن سالم است. پس همه ما نیز باید از امروز به فکر فرزندان خود باشیم و زمینه و شرایط ورزش کردن را برای آنان محیا نماییم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را جهت فراهم آوری شرایط مستعد ورزشی در سالن‌های ورزشی سرخه نموده ایم افزود: برای ساخت سکوی تماشاگر، سرویس بهداشتی، رختکن، زمین چمن و محوطه سازی اقدامات لازم صورت گرفته و همچنین اعتبارات آن نیز پیش بینی شده است و درصورت تخصیص سال ۹۸ شروع به کارخواهیم نمود.
قیومی اظهار داشت: هیئت‌های بیماری‌های خاص، اسکیت و شطرنج معرفی و در حال تشکیل و از طرفی هئیت بومی محلی وهئیت ورزش‌های همگانی را فعال نموده ایم. در خصوص استخر غدیر سرخه نیز، کاسه استخر در حال تعمیر بود و خوشبختانه تعمیرات آن به اتمام رسیده است و تست آن انجام شد ومشکلی ندارد، ولی لوله شیر فلکه‌های استخر ومخزن دوجداره فرسوده شده نیز نیاز به تعمیرات اساسی دارد که ان شاالله این اعتبارات پیش بینی شده که در اولین فرصت تعمیرات ان انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها