مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی متاسفانه از بیانیه گام دوم انقلاب غافل شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۵۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی بعد از ظهر امروز در آئین دیدار با «محمد نعمت‌دوست» مدیر خبرگزاری فارس استان که با حضور معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: دشمنان اسلام به صورت حرفه‌ای و هوشمندانه از ابزار رسانه استفاده می‌کنند، پس از این ظرفیت نباید غفلت کرد.

وی با بیان اینکه تولید محتوا در هر زمینه‌ای اعم از کتاب، خبر، سخنرانی و مداحی باید قانع‌کننده باشد، ادامه داد: در این رابطه بیان مطالب با لحن حماسی و شورانگیز کافی نیست و باید کلام در قلب‌ها نفوذ کرده و اثرگذار باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: پرهیز از افراط و تفریط، خودداری از روحیه محافظه‌کاری، دوری از احساسات، بی‌توجهی به منافع حزبی و گروهی و در نظر گرفتن مصالح ملی و انقلاب را می‌توان ویژگی‌‌های یک خبرنگار و فعال رسانه‌ انقلابی برشمرد.

سرایی ضمن اشاره به اینکه برخی قلم‌ها واقعا تاثیرگذار هستند و باید برای تحقق آرمان‌ها و اهداف از افراد ارزشی و توانمند در عرصه رسانه استفاده کرد، گفت: خبرنگار ارزشی نباید از هیچ کس واهمه داشته باشد و باید حرف حق را بدون اکراه بیان کرده و به دنبال تحقق مطالبات رهبری باشد.

وی شناسایی آسیب‌های سیاسی و اجتماعی، نقد عالمانه و هوشمندانه مسائل روز استان و کشور، بررسی مطالبات مردم را از اصحاب رسانه خواستار شد و گفت: در آذربایجان‌غربی گاهنامه، هفته‌نامه و نشریات به وفور وجود دارد، اما تاثیرگذاری موردانتظار را ندارند.

بیانیه گام دوم انقلاب مغفول مانده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون مغفول مانده است، اضافه کرد: هشت ماه از زمان صدور این بیانیه می‌گذرد اما  تاکنون حتی یک پایان‌نامه با این موضوع ارائه نشده است.

سرایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که نسبت به موضوع نفوذ هشدار می‌دهند اما تاکنون ابعاد این موضوع ناشناخته مانده است، اظهار کرد: بنابراین خبرگزاری فارس باید به صورت جدی‌تر این مباحث را مورد واکاوی قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظرات