جلسه مشترک مدیریت بحران دو شهرستان بهمئی و بهبهان با حضور فرمانداران و مدیران ادارات خدمات رسان دو شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بهبهان مشارکت دستگاه های خدمات رسان بهمئی و بهبهان در مواقع بحرانبرگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۲۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
فرماندار بهمئی با اشاره به حوادث جانی و مالی ناشی از سیل سال 90 در سه راهی امیر حاضر شهرستان بهبهان گفت: به علت آماده نبودن زیر ساخت‌ها، سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسا در شهرستان بهمئی باعث خسارت‌های جبران ناپذیری در مناطقی از شهرستان بهبهان از جمله امیر حاضر و شهرتشان شده است.
حکمت اله سنایی افزود: هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری در روزها و ماه های آتی و تجربیات تلخ گذشته از جاری شدن سیلاب، ضرورت تشکیل این جلسه را ضروری عنوان کرد.
وی ادامه داد: آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان دو شهرستان می‌تواند خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیلاب را به حداقل برساند.
فرماندار بهمئی گفت: چهار خطه کردن جاده ارتباطی حد فاصل شهرک شهید مطهری تا سه راهی امیر حاضر بهبهان، رفع تعارض اجتماعی نصب حدود 5 دکل فشار قوی پست 132 کیلو ولتی برق بهمئی، حفاظت از عرصه منابع طبیعی و محیط زیست کوه حاتم مشترک بین سه شهرستان بهمئی، بهبهان و لنده از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.
فرماندار بهبهان نیز در این جلسه گفت: چالش‌های مشترک بحران زا در دو شهرستان بهمئی و بهبهان می‌طلبد تا مجموعه ادارات متولی بحران در دو شهرستان هماهنگ و در صورت بروز حادثه، در کوتاه ترین زمان وارد عمل شوند.
یوسف زمانی اصل افزود: موارد درخواست شده از طرف فرماندار بهمئی پیگیری و در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهبهان مورد توجه قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات