رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان

قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با احزاب و متخلفین انتخاباتی

محمد مهدی میرزایی گفت: درصورت بروز جرایم انتخاباتی دستگاه قضایی با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۲۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی میرزایی رییس دادگستری شهرستان کوهبنان در نخستین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان کوهبنان بر لزوم فرهنگ سازی، پیشگیری از جرائم انتخاباتی و حرکت کاندید‌های انتخاباتی برمدار قانون در انتخابات پیش رو تاکیدکرد.

 

میرزایی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه درحوزه انتخابات، به دنبال ایجاد هماهنگی وتلاش همه مجموعه‌ها با محوریت دادگستری برای پیشگیری از هر گونه تخلف و جرمی درانتخابات می‌باشیم.

 

او با تاکید بر اینکه درصدد هستیم تا با فرهنگ سازی نسبت به موضوعاتی که درامر انتخابات محقق می‌شود تاحد زیادی از تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنیم گفت: برای دستیابی به اهداف پیشگیرانه، برنامه‌های مختلفی را برای کاندیدا‌ها و شهروندان و همچنین مجریان و ناظران از طریق آموزش‌های قانونی که از ناحیه دادگستری انجام خواهدشد، برنامه ریزی کرده ایم.

 

رییس دادگستری شهرستان کوهبنان بیان کرد: یکی از مهمترین نکات دربرگزاری انتخابات بحث رصدکردن فضای مجازی می‌باشد و در این خصوص اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و پلیس فتا به طور دقیق و مستمر فصای مجازی را رصد خواهند کرد.

 

میرزایی تصریح کرد: در مرحله اول با نگاه پیشگیرانه و ارشادی از بروز تخلفات جلوگیری خواهد شد و چنانچه درقدم دوم جرایم و تخلفات انتخاباتی از سوی شخص و یا گروهی صورت پذیرد دستگاه قضایی باقاطعیت با متخلفان برخورد کرده و باهیچ گروه ویا حزبی تعارف ندارد.

 

او بیان کرد: باتوجه به ظرفیت نهاد‌های فرهنگی، نشریات، رسانه‌ها و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود درفضای مجازی، انشالله شاهد انتخاباتی باشور و نشاط خواهیم بود و بابرگزاری انتخاباتی سالم نقش خود را به نحو احسن ایفاء خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار