خبرهای داغ:
مراسم استقبال از زائران اربعین حسینی در نمازخانه لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) طی 2 روز متوالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۱۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مراسم استقبال از زائران اربعین حسینی در دو روز متوالی در نمازخانه لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام ) برگزار شد.

سرهنگ محمد هاشمی پور در این مراسم ضمن خیر مقدم به کلیه زائران حسینی گفت: به لطف خداوند منان و نظر ارباب بی کفن امسال شمار زیادی از رزمندگان این لشکر در پیاده روی اربعین شرکت داشتند.

فرمانده لشکر مقدس امام حسین افزود: امسال این یگان علاوه بر حضور برخی از رزمندگان در پیاده روی در این ایام فعالیت های گسترده ای داشته است .

وی تصریح کرد: پشتیبانی از موکب هایی در کربلای معلی و مرز مهران  و خدمات دهی به زائران از دیگر فعالیت های این لشکر بود.

هاشمی پور خاطرنشان کرد: برپایی موکب هایی توسط گردان امام حسین(ع) بادرود در آقا علی عباس وگردان ۱۰۳ امام حسین(ع) در میدان شهدا وهمچنان موکب گردان نجف آباد در پلیس راه این شهر نیز ازجمله خدماتی بود که مجموعه لشکر انجام داد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام پیراسته  ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات زائران امام حسین(ع) از همه آنها خواست در حق دیگر برادران جامانده نیز دعا کنند.

نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین(علیه السلام) از کلیه حاضران خواست همانطور که در زمینه رزمی وعملیاتی نیروها از آمادگی قابل قبولی هستند در خصوص بالا بردن روحیه معنوی وبصیرتی خود نیز کما فی السابق کوشا باشند.

لازم به ذکراست در انتها حاضران از مداحی برادر شمس استفاده  و همراه با مداح اهل بیت به عزاداری سید وسالار شهیدان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها