فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌ریزی برای تحقق جامعه و تمدن اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۱۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای تحقق جامعه و تمدن اسلامی به بهترین شکل فراهم شود، لازمه این امر هم برنامه‌ریزی، تولید فکر و آینده‌پژوهی است.

وی افزود: ایام اربعین حسینی به نماد وحدت، همدلی و هم‌افزایی مسلمانان جهان تبدیل شده است، پس باید چنین روزهایی را ارج نهاده و برای تقویت این همدلی به صورت جدی تلاش شود؛ پیام اربعین که وحدت و همدلی است باید عالم‌گیر شود.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، فرمایشات مقام معظم رهبری را پیرامون ایجاد جامعه‌ای با جایگاه شایسته جهانی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بنابراین آحاد مردم به ویژه بسیج باید در این سمت و سو با جدیت و عزم راسخ گام بردارند، تا منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه جامه عمل بپوشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، آینده‌پژوهی و تولید فکر و برنامه پیش‌رو برای تحقق جامعه و تمدن اسلامی، بررسی چالش‌ها در سطوح شهرستانی، استانی و ملی همچنین ارائه راهکارها و برنامه‌ها برای حل معضل‌های مختلف، تلاش برای آگاه‌سازی مردم در زمینه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: ساماندهی ظرفیت‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، تلاش برای توانمندسازی، شبکه‌سازی و ساماندهی نخبه‌های بسیجی نیز لازم است و باید مجامع استانی در این سمت گام بردارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات