فرماندار اراک با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک گفت: سهامدار عمده آذرآب باید برای تعیین تکلیف مالکیت این شرکت بزرگ به مسئولان استان مرکزی پاسخگو باشد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین بختیاری فرماندار اراک در گفتگو با اخبار ساعت ۲۳شبکه آفتاب با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک گفت: در حال حاضر کارگران شرکت آذرآب نزدیک به دو و نیم ماه حقوق معوقه دارند.

بختیاری با بیان اینکه مسئولان استان مرکزی روزانه پیگیر مطالبات کارگران هستند اظهار کرد: در این راستا نشست های متعددی را برای تعیین تکلیف سهامدار عمده آذرآب با مسئولان ملی برگزار کرده اند.

وی ادامه داد: کارکنان و کارگران آذرآب باید در کنار مسئولان استان و در فضایی همراه با آرامش و به دور از تنش پیگیر مطالبات باشند.

فرماندار اراک اضافه کرد: البته سهامدار عمده آذرآب نیز باید برای تعیین تکلیف مالکیت این شرکت بزرگ به مسئولان استان مرکزی پاسخگو باشد.

وی به اقدام تعداد اندکی از کارگران آذرآب در مسدود کردن ریل راه آهن اشاره کرد و گفت: با وجود توصیه ها و تذکرات حضوری مسئولان برای پیشگیری از خسارت به مردم و مسافران قطار ها، موجب اقدام قانونی شورای تأمین و واکنش نیروی انتظامی برای باز کردن مسیر راه‌آهن و ایجاد شرایط ایمن برای تردد قطارهای مسافری شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کارگران اطمینان داشته باشند، همه توان استان مرکزی برای تحقق مطالبات و خواسته‌های به حق کارگران بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات