نماینده خبرگان رهبری درجمع پاسدارن سپاه ثارالله بیان داشت:این جاسوس چند سره، جاسوس فرانسه ،جاسوس اسرائیل زم را سپاه دستگیر کرد و این از نقاط افتخارامیزاطلاعاتی عملیاتی سپاه پاسداران است که هنوز هم دشمنان از شوک آن بیرون نیامدند، افرین بر سپاه و این یعنی بصیرت؛
کد خبر: ۹۱۸۴۷۸۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ صبح امروز دوشنبه نشست اخلاقی با سخنرانی ایت الله سیداحمد خاتمی در ستاد سپاه ثارالله برگزارشد.
در این مراسم که جمع کثیری ازسبزپوشان حریم ولایت حضورداشتند ایت الله خاتمی با بیان برخی ویژگی‌های سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی راز محبوبیت نهادمقدس سپاه را در چندین خصلت وشاخصه عنوان نمود.
نماینده خبرگان رهبری با آرزوی سلامتی وعافیت برای سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله بیان داشت:راز ورمز محبوبیت سپاه بسیاراست ازجمله ایمان عملی است؛ آنان که اهل ایمانند خداوند آنان را در سویدای دل‌ها قرار می‌دهد. خداوند می‌داند در دل و جان خداباوریم یا نه اگر ببیند این خداباوری را محبویت را قرار می‌دهد. اگر خدا کسی را دوست بدار به جبریل خبر می‌دهد دوستش دارم و فرشته‌ها هم محبوبیتش را در دل‌ها قرا رمی دهند وسپاه این عنصر یعنی ایمان بخدا را داشته ودارد.
آیت الله خاتمی ولایت مداری سپاه را چه در زمان امام وچه امروز زبانزد خاص و عام دانست وافزود:. سپاه یک نهاد ولایت محور است. فرماندهان محترم سپاه تردیدی در انجام منویات و فرمایشات رهبری نمیکنند. سپاه بازوی پر توان ولایت بوده وهست و این محبوبیت دارد و انتظار این است سپاه در این مسیر ثابت قدم بماند وبا شبه فراکنی در فضای مجازی از مسیر خارج نشود.
نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری سومین راز محبوبیت سپاه را پیشتازی درفرهنگ جهاد بیان نمود و خاطر نشان کرد:سپاه چه در عرصه سازندگی چه در جنگ چه در حوادث پیش قدم است. فرهنگ خستگی ناپذیری سپاه در جریان سیل و زلزله یاد جبهه‌ها را زنده کرد و سپاه با تمام توان خود به داد مردم رسید.
سیداحمد خاتمی افزود: چهارمین رمز محبوبیت سپاه این است که از جنس مردم است وخودش را در بطن مردم می‌داند وجنسش از جنس مردم هست. سپاهی خستگی ناپذیر است وتا زنده است این حسن را همراه خود دارد چه در جامعه و چه در محیط کار
آیت الله خاتمی بصیرت را از مهمترین شاخصه یک پاسدار عنوان نمود و افزود:بصیرت سپاه جلوه خودش را در فتنه ۸۸ نشون داد هرچندعده ای، چون فتنه گران مردود شدند وهنوزهم مردودند. هشت سال جنگ تحمیلی کشور را بیمه کرد و هشت ماه فتنه هم کشور را در عرصه تهاجم داخلی بیمه کرد
این جاسوس چند سره، جاسوس فرانسه جاسوس اسرائیل زم را سپاه دستگیر کرد و این از نقاط افتخارامیزاطلاعاتی عملیاتی سپاه پاسداران است که هنوز هم دشمنان از شوک بیرون نیامدند، افرین بر سپاه و این یعنی بصیرت؛ و، اما امروز تلاش دشمن این است که مردم را ناامید کنند و القا کند بند‌ها را اب برده، ولی به هیچ وجه اینجور نیست و به مدد الهی این انقلاب به انقلاب مهدی موعود متصل خواهد شد ان شاالله.
آیت الله سیداحمد خاتمی از دیگر شاخصه‌های سپاه به مرز داری سپاه اشاره نمود و افزود:سپاه با دشمن مرز دارد یعنی تولی وتبری دارد و سرش را بلند می‌گیرد با بیان موضعشان واین که کسی علی رادوست داشته باشد وهم دشمنان علی را این شخص مرزندارد و دروغگواست.
کسانی تو سخنرانی هاشون وحشت دارند از کلمه فتنه از کلمه بصیرت می‌ترسند از کلمه نفوذ می‌ترسند این‌ها تولی وتبری ندارند.
ما معتقدیم این ادبیات یعنی تبری وتولی انقلاب را حفظ می‌کند. ادبیات ما ادبیات امام و رهبری است و لذا ما خودی وغیرخودی داریم ومبادا مرز‌ها را بهم بریزیم.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان زهد را از جمله رموز محبوبیت سپاهیان دانست و تاکید نمود: زهد به معنی نداشتن نیست بلکه به معنی دل نبستن است. وشهدای ما رزمندگان ما مصداق کامل این فریضه بوند چرا که باید از خانه و خانواده دل می‌کندند بروند جبهه و ازاون بالاتر در قبر‌هایی که برای مناجات با خدا حفر می‌کردند دل از همه چیز کنده بودند و به خود خدا وصل شده بودند واین یعنی زهد.
ارسال نظرات