خبرهای داغ:
معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

نمایش آیینی شب واقعه به اجرا در می آید

برزگر اظهار کرد: تئاتر شب واقعه به کارگردانی آقای فرزین محمودی به مدت 10 شب از یکم الی 9 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی شهر قزوین به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۸۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

مهدی برزگر معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: تئاتر شب واقعه به کارگردانی آقای فرزین محمودی به مدت 10 شب از یکم الی 9 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی شهر قزوین به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: این تئاتر با همکاری و همراهی بسیج علمی پژوهشی و بسیج هنرمندان استان قزوین و با همراهی دانشگاه علامه دهخدا به اجرا در خواهد آمد.

برزگر گفت: موضوع این نمایش آیینی وقایعی است که پس از برده شدن سر اباعبدالله به خانه خولی روی می دهد . گروه هنری در این تئاتر جلوه هاسی بصری ویژه و صحنه پردازی حرفه ای بهره برده اند.

معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: آقای فرزین محمودی کارگردان، کامیار محمودر دستیار کارگردان، و آقای علیرضا شاهباز و خانم ها مرضیه نجاری الموتی و بیتا الموتی بازیگران این نمایش خواهند بود.

گفتنی است اصحاب محترم رسانه استان قزوین می توانند از بلیط های رایگان برای بازدید از نمایش شب واقعه بهره مند شوند.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار