مسئول کانون خادم الرضا(ع) مسجد و حسینیه امام رضا(ع) بیان داشت: : خدمت به زائران پیاده را وظیفه خود می‌دانم.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۶۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸


مسعودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ درباره ارائه خدمات در موکب مسجد و حسینیه امام رضا(ع) گفت: یکی از اقدامات پیش بینی شده در موکب حسینیه و مسجد امام رضا(ع) واقع در بولوار توس 67 سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا ودیگر ادعیه در پنج روز آخر سفر صفر است.

وی با اشاره به اینکه مسجد و حسینیه امام رضا(ع) 10 سال گذشته به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: این موکب به مدت 5 سال است که به زائران پیاده آقا علی بن موسی الرضا(ع) خدمت می‌کند. در سال گذشته اسکان شب را به مدت دو شب برای زائرین در حسینیه امام رضا(ع) مهیا کردیم و در نظر داریم امسال نیز در حسینیه جای خواب زائران را نیز فراهم کنیم.

مسئول موکب مسجد و حسینیه امام رضا(ع) با بیان اینکه در سال جاری به 1000 زائر پیاده خدمات ارائه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است هر شب به 100 الی 200 زائر در بازه زمانی 8 الی 10 شب در این 5 روز آخر صفر خدمت رسانی کنیم.

وی با تاکید بر ترویج گسترده فرهنگ خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) گفت:  بایستی از ظرفیت و پتانسیل بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) به طور کامل استفاده شود.

مسعودی با بیان اینکه خدمت به زوار اهل بیت(ع) تاثیرات شگرفی در زندگی فردی انسان دارد، گفت: برای خدمت به زائران اهل بیت(ع) سر از پا نمی‌شناسم. من با انگیزه الهی پا در این مسیر گذاشتم چرا که می دانم معامله با خدا و برگزیدگانش بر روی زمین چه آثاری می‌تواند بر زندگی دنیوی و اخروی فرد داشته باشد.

این موکب دار در پاسخ به این سوال که از زائران پیاده امام رضا(ع) در قبال خدمتی که ارائه می‌کنید چه درخواستی دارید، بیان داشت: من خدمت به زائران را وظیفه خود می‌دانم و دعای زائر را در حقم لطف او.

وی در پایان سخنان خود گفت: اینکه در دستگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) خدمت می‌کنم عنایت حضرت نسبت به حقیر است و هیچ خستگی در این راه به جان خود احساس نمی‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها