معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر خبر داد:

شرکت 8 هزار دانش ­آموز بوشهری در راهیان نور امسال

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از شرکت 8 هزار و 670 دانش ­آموز بوشهری در اردوی راهیان نور دانش ­آموزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۵۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی در جلسه هماهنگی راهیان نور دانش ­آموزی استان بوشهر گفت: افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش ­آموزی استان، 18 آبان با اعزام نخستین کاروان دانش­ آموزان خواهر از شهرستان دشتستان صورت می ­گیرد که اعزام گروه خواهران تا 20 آذر ادامه دارد.

شرکت 8 هزار دانش ­آموز بوشهری در راهیان نور امسال

وی افزود: اعزام­ های راهیان نور برادران نیز از اول بهمن ماه آغاز می ­شود که دانش ­آموزان شرکت کننده در این اردوها از یادمان مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ بازدید می ­کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این جلسه گفت: بیش از 5 هزار دانش آموز در بخش خواهران و بیش از 3 هزار دانش ­آموز در بخش برادران در اردوهای راهیان نور دانش ­آموزی امسال شرکت می کنند.

عبدالهادی صبحانی خواه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش ­آموزی امسال با قدرت و صلابتی بیش از گذشته برگزار می شود که هدف از برگزاری این اردوها، نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان دانش ­آموزان است به طوری که این فرهنگ به خوبی برای دانش­ آموزان قابل درک باشد.

شرکت 8 هزار دانش ­آموز بوشهری در راهیان نور امسال

مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش­ آموزی استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: اعزام ­های دانش ­آموزان هر شهرستان زمان ­بندی شده است که قرار است در این زمینه جلسه ­ای نیز جهت انجام هماهنگی­ های بیش­ تر با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شود.

شرکت 8 هزار دانش ­آموز بوشهری در راهیان نور امسال

انتهای پیام/

ارسال نظرات