مسئول موکب شهدا سوادکوه و سوادکوه شمالی مستقر در کربلای معلی از ارائه خدمات درمانی به بیش از 15 هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۴۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کربلای معلی ، به بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی موکب شهدای سوادکوه اشاره و اظهار کرد: این خدمات شامل اسکان، پذیرش درمان، تغذیه، فعالیت‌های فرهنگی و حراستی-حفاظتی بود که بیشترین فعالیت موکب در بخش درمان صورت گرفت و توانستیم به 15 هزار نفر خدمات درمانی ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت اقامتی موکب ۱۵ هزار نفر در روز است، تصریح کرد: فعالیت‌های زیر ساختی موکب از ۱۰ مهرماه به کمک خادمین آغاز و از ۱۵ مهرماه خدمات‌رسانی به زائرین شروع شد که تا پایان روز اربعین ادامه داشت.

مسئول موکب شهدا سوادکوه با اشاره به اینکه عملیات احداث موکب با کار شبانه‌روزی طی ۴ تا ۵ روز انجام گرفت، خاطرنشان کرد: بالغ  بر ۲ هزار و ۷۰۰ متر فضای مسقف به همراه سرویس بهداشتی مناسب برای زائرین حسینی فراهم شد.

رمضانی بیشترین مراجعه کنندگان را افراد بومی معرفی کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی این موکب از جمله مداحی، تواشیح، برگزاری نماز جماعت، دکلمه، قصه نویسی، خاطره گویی، نقاشی، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و سخنرانی بوده است.

وی میزان رضایتمندی زائرین از خدمات آشپزی موکب شهدا سوادکوه را عالی ارزیابی کرد و افزود: بهره‌برداری از بهترین تیم آشپزی باعث رضایت ۹۰ درصدی زائران حسینی در کربلا شد.

مسئول موکب شهدا سوادکوه ادامه داد: در بخش پذیرش خدمات‌دهی با شماره گذاری افراد بود به عنوان مثال برای پیدا کردن افراد در هنگام شب نیازی به برهم زدن آرامش زائرین نبود و از طریق شماره‌ها فرد مورد نظر شناسایی و فراخوان می‌شد.

رمضانی یادآور شد: در بخش تاسیسات اقداماتی از جمله تامین برق به وسیله ژنراتور، تامین آب به وسیله لوله کشی به طول ۱۰۰ متر و ذخیره آن به وسیله ۳ منبع بزرگ  بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها