مدیر عامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

کاهش 29 درصدی حوادث آب شهرهای استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعلام کاهش تعداد حوادث آب در شهرهای استان گفت: تعداد این حوادث در نیمه نخست سال جاری 29 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۴۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: تعداد حوادث فاضلاب در شهر‌های استان نیز امسال در ۶ ماهه نخست ۱۹۹ مورد بوده است که در شهر‌های زنجان، ابهر و ماهنشان به ثبت رسیده است.

وی افزود: تعداد بیشترین حوادث آب به تفکیک شهر‌های استان به ترتیب در شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره بوده و کمترین تعداد حوادث ثبت شده آب نیز مربوط به شهر‌های نیک پی، نوربهار و ارمغانخانه می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در شهر زنجان نیز طی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ در مرداد ماه با ۵۲۷ حادثه به وقوع پیوسته که میزان کاهش حوادث در این شهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴ درصد بوده است.

وی افزود: از لحاظ نوع حوادث، بیشترین تعداد مربوط به انشعابات آب و پس از آن به ترتیب مربوط به شبکه توزیع و خطوط انتقال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان ساخت: این شرکت با اجرای عملیات گسترده اصلاح شبکه، زون بندی، مدیریت فشار آب و تله متری در شبکه توزیع آب شهر‌های استان زنجان توانسته علاوه بر کاهش حوادث آب، میزان هدر رفت را نیز کاهش دهد.

جزء قاسمی با اشاره به همراهی خوب مردم فهیم شهر‌های استان زنجان با شرکت آب و فاضلاب گفت: میزان مصرف مشترکین در شهر‌های استان زنجان علیرغم افزایش تعداد مشترکین، نزدیک به یک درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول با اشاره به خسارت سایر ارگان‌ها حین اجرای عملیات عمرانی به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب گفت: تعداد ۳۴۰ مورد خسارت ارگان‌های خدمات رسان به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده است.
ارسال نظرات