خبرهای داغ:
مدیرعامل شركت شهرک های صنعتی استان قزوین

برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی ليا

خانپور گفت: چهارمين جلسه انتخابات مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرك صنعتي ليا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۳۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومي شركت شهرک های صنعتی استان قزوين حميدرضا خانپور در نشست مجمع عمومي انتخابات شهرک صنعتي ليا ضمن تقديرو تشكر از حضور گسترده صاحبان صنايع در بخش خصوصي و تصميم گيري در اداره شهرك افزود: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و كاهش تصدی گری شركت شهرك های صنعتی انجام شده است كه با اجرای این قانون فرصتي مناسب براي حضور بخش غير دولتي در سطح مديريت و اجراي طرح ها و برنامه هاي مناسب جهت ارتقاء نگهداري شهركهاي صنعتي فراهم مي گردد.
وي با بیان اینکه تمامی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات از بین صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی هستند، گفت: تشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولتی است و صنعتگران در فرایندی قانونی با شناخت كامل و شفافيت, افراد مورد نظر خود را از بین کاندیداها انتخاب می کنند.
این مراسم كه با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی ليا برگزار شد، پس از معرفی 14 نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره و بازرس پس از برگزاري انتخابات 7 نفر كه بالاترين راي را كسب كرده به عنوان اعضای اصلی هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي ليا به مدت دو سال انتخاب شدند.
هم اكنون در اين شهرك 489 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاري منعقد شده كه از اين تعداد 381 واحد توليدي با سرمايه گذاري 4 هزار و 800 ميليارد ريال و اشتغال 9 و 646 نفر نيز به بهره برداري رسيدند.
در راستاي اصل 44 قانون اساسي و واگذاري شهرک ها و نواحي صنعتي به بخش خصوصي، تاكنون اداره 6 شهرك و ناحيه صنعتي كاسپين، ليا، آراسنج، حيدريه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی واگذار شد.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار