زائران امام حسین (ع) پیام امت مسلمان را به دنیا می‌رسانند که ما برای دین خود فداکاری می‌کنیم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های ما را بر باد دهند.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۳۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران سردار محمدحسین بابایی در گفت و گویی درباره شکسته شدن حصر رسانه‌ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن "حب الحسین یجمعنا" به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: «إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في‌ قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً» پیامبر گرامی اسلام با این پیام نورانی آینده‌ای را به همه اطلاع دادند و پیام این است که خون سیدالشهدا ابداً به فراموشی سپرده نمی‌شود و جریان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و مبارزه با باطل، یک حرکت و جریان دائمی است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه شهادت امام حسین(ع) احیاء ارزش‌های دینی بوده است، افزود: در طول تاریخ برای مومنان واقعی که دنبال حقایق و ارزش‌های دینی هستند الهام بخش بوده و سبب تحولات فردی و اجتماعی فراوانی برای مومنان شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه با ظهور انقلاب اسلامی شاهد فوران این خون پاک هستیم، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی راهپیمایی‌های روز قدس و عاشورای سال 57 کار را تمام کرد.

این مسئول با اشاره به جمله گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت سیدالشهدا (ع) است.

بابایی با اعلام اینکه وقتی که دشمن نتوانست در فضای حقیقی مانند جنگ تحمیلی و کودتای مختلف بر این جریان غلبه کند، دنبال ابزار تبلیغات رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد طوفان تبلیغاتی سعی کردند که درخشندگی و زیبایی این جریان را زیر گرد و غبار پنهان کنند که موفق نشدند.

وی با بیان اینکه اگر صفحه و خط سیر رسانه‌های جهانی را از ابتدای انقلاب اسلامی مشاهده کنیم مشخص  است آنها دنبال پنهان کردن واقعیت‌های انقلاب اسلامی هستند که ادامه قیام سید الشهداست، تصریح کرد: فضای مجازی این امکان را به ما داد تا با استفاده از ابزاری که در اختیار همه قرار دارد، بتوانیم توجه آزادی‌خواهان جهان را به این سمت هدایت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: تلاش مضاعف و مهمی در داخل کشور انجام شد تا شعار «حب الحسین یجمعنا» که شعار الهی است بر سر زبان‌های مردم جاری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محور وحدت ما و جمع شدن دور هم، محبت سیدالشهداست خاطرنشان کرد: زائران امام حسین (ع) پیام امت مسلمان را به دنیا می‌رسانند که ما برای دین خود فداکاری می‌کنیم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های ما را بر باد دهند.

بابایی ادامه داد: شاهد این هستیم که در اربعین، دیگر مذاهب اسلامی و ادیان حضور می‌یابند و اینها جز افراد مومنی هستند که حول محور وحدت که همان قیام سیدالشهدا است، جمع می‌شوند.

وی با قدردانی و تبریک به تمام کسانی که هشتک شعار "حب الحسین یجمعنا" را در این روزها فعال کردند و توانست به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه‌های اجتماعی انتخاب شود، افزود: این اقدام، اقدامی با پشتوانه خداوند متعال است تا این نهضت فراگیر شود

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: این حرارت در قلب‌های مومنین سبب گرمی دل‌ها و وحدت و انسجام می‌شود که با قدرت نرم بتوانیم مقابل قدرت سخت دشمنان بر آنها غلبه کنیم.

این مسئول در بخش دیگری گفت: مقام معظم رهبری اربعین را به عنوان یک رسانه بزرگ مطرح کردند و تاکیدات مستقیم و غیرمستقیم بر فعال‌ترشدن حرکت اربعین دارند و می‌طلبد در این حوزه با روش‌های تخصصی بیشتر ورود پیدا کنیم و ادامه حرکت زینب(س) که پیام‌رسانی واقعه کربلا و عاشورا بود را به بهترین نحو انجام دهیم.

بابایی با اشاره به اینکه این حرکت یعنی یک گام تا جهانی شدن حرکت سیدالشهدا، تصریح کرد: قطعا کسانی هستند که با همین کلید واژه حساس می‌شوند و پیگیری می‌کنند که «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست» چه جریان و حرکتی است.

وی با اعلام اینکه این حرکت جهانی شروع شده است و فرصت مناسبی برای افرادی که در فضای مجازی دستی بر کار دارند و آشنا به این فضا هستند، می‌باشد ادامه داد: با استفاده از همه شبکه‌های اجتماعی موجود در سطح جهان و با استفاده از همه زبان‌های زنده این حرکت را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: در فضای مجازی می‌توانیم کلمه «حق» را به گوش همه کسانی که در محاصره تبلیغاتی دشمن هستند، برسانیم چرا که این حرکت، حرکت خدایی است و دلها را همراه می‌کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها