رئیس حوزه هنری کردستان گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی رنگ روغن آثار "میترا یاوری" هنرمند بیجاری با عنوان "دیواره‌کان قسه ناکن" به همت نمایشگاه انفرادی رنگ روغن "دیواره‌کان قسه ناکن" درگالری مهر بیجار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۰۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی  اظهار کرد: با حمایت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه انفرادی نقاشی رنگ روغن آثار "میترا یاوری" هنرمند بیجاری با عنوان "دیواره‌کان قسه ناکن" از ۲۸ مهر لغایت ۴ آبان‌ماه در گالری مهر حوزه هنری بیجار واقع در جنب سینما آزادی برپا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه تعداد ۲۰ تابلوی نقاشی در ابعاد ۷۰×۱۰۰ با موضوع زن در سبک اکسپرسیونیسم برگرفته از ایده‌های ذهنی خود هنرمند خلق و در معرض نمایش عموم قرارداده شده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ مهرماه افتتاح و در مدت برگزاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

میترا یاوری فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات می‌باشد که نقاشی را نزد اساتید توانمند و به صورت تجربی فرا گرفت.

وی عنوان کرد: برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهرستان بیجار، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در زنجان و عضویت در انجمن هنر‌های تجسمی زنجان بخشی از سوابق هنری این هنرمند محسوب می‌شود.

گفتنی است میترا یاوری دارای مدرک ممتار خوشنویسی نیز می‌باشد هم اکنون به عنوان مدرس نقاشی و خط در آموزشگاه‌ها و کانون‌های زنجان مشغول به فعالیت است.

یاوری حدود ۴ سال است به عنوان روزنامه‌نگار و گزارشگر در روزنامه‌های مردم نو و صدای زنجان در قسمت فرهنگی و هنری فعالیت می‌نماید و عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بیجار نیز است.

وی در زمینه نویسندگی داستان نیز فعالیت می‌نمایند و تاکنون چند داستان کوتاه را نیز به صورت هفته‌گی در روزنامه‌ها منتشر نموده و در صدد چاپ مجموعه داستان‌های خود در قالب کتاب است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات