افشین کریمی معاون امور اجرایی بانک کارآفرین در بازدید از شعبه لواسانی غربی این بانک، پیش‌شرط اساسی برای بقای بانک‌ها را برآوردن نیازها و درخواست‌های مشتریان دانست.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۸۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در جریان این بازدید، ندا آقاخانی رئیس شعبه لواسانی غربی، گزارشی از عملکرد شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه ارائه داد.

بازدید شعبه لواسانی غربی

کریمی پس از استماع گزارش رئیس شعبه، بر لزوم نیازسنجی مشتریان و برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به این نیازها تاکید کرد و گفت: مشتری‌مداری و تکریم مشتریان، بزرگ‌ترین سرمایه بانک کارآفرین است. بنابراین برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده‌گذاران، مشتری‌مداری باید در رأس فعالیت همکاران ما در شعب قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه‌های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است. محور عمده این رقابت‌ها بر به‌کارگیری روش‌ها و برنامه‌های جذب مشتریان متمرکز شده است. بنابراین خدماتی که در هر شعبه ارائه می‌شود، باید با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و متناسب با نیازهای مشتریان همان شعبه طراحی شود.

 

ارسال نظرات