مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک:

مهم‌ترین راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد تکیه بر توان داخلی است

قاسم فراهانی مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک گفت:کشور در وضعیت جنگ ترکیبی قرار دارد که در آن بر اقتصاد تمرکز کرده و به همین منظور لازم است اول این جنگ اقتصادی برای جامعه و ملت ما فهم شود
کد خبر: ۹۱۸۴۶۵۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک:قاسم فراهانی مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک در حسینیه ناحیه اراک گفت:مهم‌ترین راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد چیست؟
فراهانی گفت:کشور در وضعیت جنگ ترکیبی قرار دارد که در آن بر اقتصاد تمرکز کرده و به همین منظور لازم است اول این جنگ اقتصادی برای جامعه و ملت ما فهم شود و قوای مقننه. مجریه و قضاییه در رویکرد‌ها جهت گیری‌ها و اقدامات شان این باور را داشته باشند که در جنگ اقتصادی قرار داریم.
وی گفت:به طور حتم راه خنثی کردن تغییر نگاه دشمن برای برداشتن فشار‌ها نیس بلکه باید به ظرفیت‌هایی که در داخل کشور داریم توجه کنیم، اما یکی از نکات مهم این است که مردم ما نسبت به این وضعیت آگاهی پیدا کنندوقتی کشور مورد هجوم قرار می‌گیرد راه پیروزیش این است که مردمش خودشان را در مقابله و دفاع سهیم بدانند آنچه در جنگ نظامی هشت ساله داشتیم دفاع مردم پایه بود.

فراهانی افزود:حضرت امام (ره) مردم را در جنگ سهیم کردند و یک دفاع مردم پایه شکل گرفت و کمک‌های مردمی برپایه بسیج سهم بالایی در جنگ و در تبدیل شدن آن به دفاع مقدس داشت. به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته ایم مردم را نسبت به جنگ اقتصادی و اینک چگونه می‌توانند در برون رفت از این جنگ نقش داشته باشند آگاه کینم، اما به هر حال در جامعه لایه‌ها و اقشار گوناگونی وجود دارد دولت به طور حتم باید به اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:تولید را بیشتر و اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کند موضوعی که ضرورت آن امروز بیشتر از گذشته است. پس یکی از راه‌های کاهش آسیب‌ها این است که نگذاریم کارخانه‌ها و صنایعی که کارگران فعال دارند دچار رکود شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار