خبرهای داغ:
خادم موکب پیروان ولایت بخش بیارجمند شهرستان شاهرود از ارسال بیش از یک هزار تخته پتو و بالش به نجف اشرف برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۴۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابراهیم احمدی از ارسال بیش از یک هزار تخته پتو و بالش به نجف اشرف برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: موکب پیروان ولایت بخش بیارجمند در سال ۹۷ برای نخستین بار در نجف اشرف برپا شد و این موکب تنها برای اسکان زائران است و در سال‌های گذشته خدمات خوبی ارائه شده است.
این خادم حسینی اضافه کرد: بیش از یک هزار تخته پتو و بالش به نجف اشرف ارسال شد تا در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گیرد.
خادم موکب پیروان ولایت بخش بیارجمند ادامه داد: این موکب در اصل مخصوص اسکان است؛ اما تا جایی که بتوانیم به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می‌دهیم.
احمدی افزود: چرخ خیاطی برای ارائه خدمات دوخت و دوز به زائران در موکب پیروان ولایت بخش بیارجمند وجود دارد و با چای و شربت از زائران پذیرایی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه موکب پیروان ولایت بیارجمند در صحن حضرت زهرا (س) در نجف مستقر است، اضافه کرد: سال گذشته هر شبانه‌روز یک هزار و ۲۰۰ نفر در این موکب اسکان داد می‌شدند.
خادم موکب پیروان ولایت بخش بیارجمند با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین سراسر درس و خاطره است، تصریح کرد: در این اجتماع دل انسان زنده می‌شود.
احمدی با تأکید بر اینکه سال گذشته در روز آخر به زائران افغانستانی و پاکستانی با خانواده اسکان دادیم، اظهار کرد: چون چادرها را جمع کرده بودیم، برای جدا کردن زنان و مردان خودروها را بین چادرها قرار دادیم و به آنها خدمات‌رسانی کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها