فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هشتگ «حب الحسین یجمعنا» موجب شد تا اقتدار نیروهای انقلابی در فضای مجازی به نمایش درآید و حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شکسته شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۰۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری با اشاره به انتخاب هشتگ حب_الحسین_یجمعنا به عنوان ترند نخست توئیتر و شکسته شدن حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: همزمان با اربعین و در اوج حاشیه‌سازی غرب برای حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، تلاش نیروهای انقلابی در فضای مجازی باعث شد تا همگان در سراسر عالم متوجه اقتدار فعالان مجازی جبهه انقلاب باشند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت قشر عظیمی از فعالان انقلابی در فضای مجازی هستیم، که همین امر موجب نمایش عظمت و اوج گرفتن این فعالان در سطح بین‌المللی شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه‌ای از همدلی، هم‌افزایی و هم‌گامی جهان اسلام است، که درنهایت تحریم‌های رسانه‌ای و تلاش برای سیاه‌نمایی در خصوص این اتفاق عظیم بی‌نتیجه ماند، به طوری که این آئین پرشور با امنیت و استقبال باشکوه مردم مسلمان  از هر دین و آیینی برگزار شد.

وی ادامه داد: تاکنون هرگونه تهدید از سوی دشمنان در خصوص کم‌رنگ جلوه دادن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با شکست مواجه شده است و انتخاب شعار «حب الحسین یجمعنا» به عنوان هشتگ برتر جهانی در توئیتر به‌عنوان رسانه‌ای در اختیار غرب و آمریکا نشان‌دهنده شکست واقعی تمام مستکبران و دشمنان اسلام در برابر عزت و عظمت مسلمانان است.

شهسواری در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از تمام فعالان جبهه انقلاب در فضای مجازی، گفت: با همراهی این فعالان مخلص در حال طی کردن مسیر تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات