اکیپی از هنرمندان بسیجی عرصه فیلم و عکس استان ، جهت مستندسازی همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حجت منصوربیگی مسئول این سازمان ، ابراز کرد ؛ اکیپی از هنرمندان بسیجی عرصه فیلم و عکس استان ، جهت مستندسازی همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شدند.

وی ، اربعین را نمایشی از عزت و اقتدار امت اسلام برشمرد و تصریح کرد ؛ با توجه به حجم کثیر دلدادگان و عشاق حسینی در مرز مهران ، شاهد صحنه های بی نظیری هستیم که شاید هیچ هنرمند و دوربینی نتواند آنها را به تصویر بکشد.

منصوربیگی ، با بیان اینکه هنرمندان بسیجی همچون سایر نهادها و اقشار مختلف مردم ، نقش بی بدیل و تاثیرگذاری در سازماندهی و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی دارند ، اظهار کرد ؛ سازمان بسیج هنرمندان استان با برنامه ریزی های از پیش صورت گرفته و پتانسیل های موجود ، از تمام ظرفیت و امکانات خود ، جهت ثبت یک رویداد تاریخی دیگر در کشور استفاده نموده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی بزرگترین خدمتی است که نصیب مردم استان در طی سالهای اخیر شده است اذعان کرد؛ عنایتی که خداوند متعال به استان ایلام داشته است ، موجب شده تا بسیاری از اقشار مختلف مردم از جمله هنرمندان خواهان همکاری با ستاد اربعین حسینی باشند.

منصوربیگی در پایان اظهارات خود اظهار کرد؛دشمنان ما از ترفندهای مختلفی برای مخدوش کردن قیام امام حسین (ع) و حضور میلیونی مسلمان جهان در مراسم اربعین حسینی استفاده می کنند ، اما همواره با تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)و همراهی و حمایت های بی نظیر مردم تمامی ترفندهای دشمنان خنثی شده است.

گفتنی است استان ایلام ، یکی از دروازه های اصلی عتبات عالیات بوده که استقبال بی نظیر مردم از این مرز ، برای زیارت عتبات عالیات، این استان را به پایتخت خادمین سیدالشهدا تبدیل کرده است.

ارسال نظرات