مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان:
حجت الاسلام سیدحسن رفیعی گفت:شيعيان گنج بزرگي به نام امام حسين (ع) و واقعه عاشورا دارند و راهپيمايي روز اربعين به منزله عينيت يافتن فرهنگ عاشورا و اهداف قيام امام حسين (ع) در عاشوراي حسيني است.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۷۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جمع پاسداران سپاه شهرستان گفت:امروز اربعین حسینی تبدیل به یک حرکت سیاسی، معنوی فرهنگی شده و فقط یک عزاداری معمولی نیست.

وی افزود :اربعین حسینی یکی از سنت های برجسته در میان مردم، عالمان و بزرگان اسلام است و این فرهنگ بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است.

وی زیارت اربعین را حرکتی عزتمندانه دانست و گفت: اهمیت به این حرکت فرهنگی امیدها را در دل نسل جدید زنده میکند و آینده سازان این مرز و بوم را با نهضت خونین عاشورا و آموزه های آن آشنا میسازد.

وی اظهار کرد: دشمنان سعی می کنند اسلام ناب و فرهنگ عاشورایی را حتی الامکان تحریف و یا وارونه جلوه دهند و در این مسیر از غفلت و بی توجهی برخی شیعیان نیز حداکثر استفاده را می برند.

حجت الاسلام سیدحسن رفیعی گفت:حرکت میلیون‌ها زائر حسینی در اربعین باعث شنیده خواهد شد و صدای شکستن استخوان‌های رژیم‌های طاغوتی در منطقه به گوش برسد؛ این حرکت مقدمه نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال آینده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:استکبار جهانی از گسترش اربعین حسینی هراس دارد، این حرکت عظیم حسینی و مهدوی پیام‌های زیادی دارد و نقشه های پوچ دشمنان را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات