مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج)خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) از برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۷۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
طیب امیری در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: از تاریخ ۲۶ مهرماه تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده که فرصت مجددی است تا به بحث ورزش، تحرک جسمی و فعالیت‌های بدنی توجه بیشتری کنیم که در نهایت سلامت جسم و روح و شادی و بالا بردن روحیه کار و افزایش کیفیت زندگی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل تقارن این هفته با اربعین حسینی و ماه صفر و به منظور حفظ احترام این ماه برنامه‌های ورزشی رنگ و بوی معنوی دارد، افزود: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، پیشکسوتان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و فضاسازی فرهنگی در محل برگزاری همایش از جمله مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج ورزشکاران استان در هفته تربیت بدنی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه و خانواده‌ها است، تصریح کرد: ورزش به‌صورت خانوادگی یکی از مقوله‌های مهمی است که توجه به این امر باعث می‌شود خانواده‌ها سالم‌تر و شادتر باشند که همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز با همین هدف اجرا می‌شود.

وی در پایان اجرای اینگونه برنامه‌ها در سطح استان را اثرگذار دانست و تاکید نمود: برگزاری چنین همایش‌هایی علاوه بر ایجاد سلامت و تندرستی در بین شهروندان، روحیه نشاط و شادابی را برای مردم به بهترین شکل ممکن به ارمغان خواهد آورد.
ارسال نظرات