نشست اخلاق با محوریت حجاب‌ها در قرآن با سخنرانی حجت الاسلام کارگران در بین طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۷۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست حجت الاسلام کارگران گفت: خداوند متعال مقدمات آمرزش را برای همه انسان‌ها فراهم می‌کند، ولی گاهی انسان مؤمن گمان می‌کند خداوند متعال برای آمرزش، از او انجام اعمال عبادی بزرگ می‌خواهد در صورتیکه اینگونه نیست و انسان با برپا داشتن نماز می‌تواند مقدمات آمرزش خویش را فراهم نماید.
این استاد اخلاق افزود: انسان خلیفة الله است و باید مراقب این باشد که این مرتبه خلیفة اللهی را حفظ کند اگر نگاه انسان، نگاهی الهی نباشد، کم کم به سوی شهوات سوق داده می‌شود.
حجت الاسلام کارگران در ادامه گفت: اگر همه عالم را به انسان بدهند، ولی نیت او الهی نباشد اعمالش مورد قبول قرار نمی‌گیرد بنابراین باید نیت، گفتار و رفتار انسان، الهی و در مسیر رضای خداوند متعال باشد.
ایشان اظهار کرد: انسا ن. دو بعد دارد: بعد روحانی و بعد حیوانی. اگر انسان فقط به بعد حیوانی بپردازد، خود را از رحمت الهی دور کرده است. پس باید به گونه‌ای عمل کرد که نگاه انسان به دنیا و آخرت مانند نگاه انبیای عظام الهی باشد تا انسان به رستگاری برسد و مورد مغفرت و رحمت الهی قرار بگیرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات