خبرهای داغ:
مسئول موکب خیریه‌ی آوج ستاد مردمی اربعین قزوین گفت: طبق برنامه‌ریزی شهرستان آوج در نظر دارد سال آتی خدمات جامع‌تری در خصوص فعالیت فرهنگی در خدمت زائرین قرار دهد؛ همچنین سال آینده شهرستان آوج چهارمین موکب خدمات خود را در عمود ۹۰۱در اختیار زائران قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۶۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

عباس افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین؛ درباره‌ی ارائه‌ی خدمات موکب خیریه‌ی آوج اظهار کرد: با شروع فعالیت موکب سیدالشهدای آوج مردم آوج با اخلاص خود تصمیم گرفتند با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تاسیس موکب‌های بیشتر برای خدمت به زائرین امام‌حسین(ع) آماده‌ باشند.


وی افزود: شهرستان آوج در سال ۹۶ موکب خیریه‌ی آوج و شباب زین‌العابدین(ع) را با مشارکت برادران عراقی تاسیس کرد.


مسئول موکب خیریه‌ی آوج ستاد مردمی اربعین قزوین اذعان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب دلیل ادغام و همکاری موکب‌های ایرانی با موکب‌های عراقی ایجاد حس برادری است و ما نباید توفیق میزبانی را از مردم عراق سلب کنیم.


وی گفت: خدمات این موکب شامل پخت‌ و توزیع وعده‌ی صبحانه، نهار و شام به ۵هزار زائر، اسکان، خدمات فرهنگی مشترک با موکب‌های عراقی و نماز جماعت و ماساژدرمانی برای زائران است.


افتخاری ادامه داد: خدمت‌رسانی موکب خیریه آوج دوماه پیش از آغاز ایام اربعین فعالیت خرید اقلام را آغاز کرده است و تا روز اربعین خدمات موکبی خود را در اختیار زائرین قرار می‌دهد.


این مسئول ابراز کرد: عنایات و برکات خداوند امسال بیشتر از سال‌های گذشته شامل حال مردم شده‌است و مردم بیشتری توفیق شرکت در راهپیمایی اربعین را به‌دست آورده‌اند.


وی گفت: دلیل شرکت من در امور خیر توفیقاتی است که از دعای والدینم به من تعلق گرفته‌ که من برای قدردانی از دعای والدینم عمر و مال خود را در این راه صرف می‌کنم.


این مسئول بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی شهرستان آوج در نظر دارد سال آتی خدمات جامع‌تری در خصوص فعالیت فرهنگی در خدمت زائرین قرار دهد؛ همچنین سال آینده شهرستان آوج چهارمین موکب خدمات خود را در عمود ۹۰۱در اختیار زائران قرار خواهد داد.


وی تصریح کرد: برکات خدمت به زائرین اباعبدالله در زندگی من بسیار نمایان است و از توفیقات خدمت به ارباب می‌توانم به برکت رزق و زیارت چهارده معصوم اشاره‌کنم.


افتخاری گفت: اگر انسان در مسیر خدمت و میزبانی یا مهمانی ائمه قرار نگیرد یعنی در مسیر درست و تعالی قرار نگرفته‌است اگر راه زندگی مسیر حق باشد تمام کائنات با او هم‌سو می‌شوند.


وی در پایان ابراز کرد: تجمع مردم در مسیر اباعبدالله یک پویش خودجوش و بر معیار حب امام است که قدرت و اقتدار مسلمین را به رخ می‌کشد و زمینه‌ی ظهور را فراهم می‌کند.


1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها