خبرهای داغ:

عملیات برون مرزی سپاه علیه شیطان(قسمت اول)!!

سپاه پاسداران دستگاه شنود و تصویرفوق العاده را در خودروی زم جاسازی می کند و تا ۵۰۰۰مایل فایل های صوتی و تصویری آن روی فرکانسی تعریف شده مخابره می شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۵۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

روح الله زم با کانال آمد نیوز چه آبروهایی را برد، چقدر مقدسات و خون شهدا را به سخره گرفت!! لقمه های حرام بیت المال که به عنوان نوچه سرویس های اطلاعاتی غربی، عربی،موساد خدمات شایانی را به برخی ها در داخل و خارج کرد.


آشوب در کردستان و جنگ بین ترک و کرد پروژه اصلی موساد در ایران همزمان با حمله ترکیه ساماندهی شده بود.

۳مهرماه ۱۳۹۸ تیم اطلاعات سپاه پاسداران به مدارکی در خصوص آشوب در کردستان و کشاندن جنگ طایفه ای به ایران از طریق آمد نیوز و سایر سرویس های معاند را مخابره می کند.


تیم سایبری سپاه پاسداران با جنگ سایبری اقدام به هک موسسه هارتمن در اسراییل می نماید(موسسه توسعه صهیونیست و یهود در دنیا). طبق آمار و اطلاعات به دست آمده روح الله زم تحت پوشش سرویس های امنیتی فرانسه در ترکیه و سپس عراق دیدار خواهد کرد.


موسسه هارتمن متوجه هک سیستم اطلاعات خود با آرم سپاه پاسداران می شود و خبر را به دستگاه NSAفرانسه مخابره می کند.


فرانسه طی یک عملیات بلوف حضور روح الله زم را در ترکیه مخابره می کند.


این اقدام باعث سردرگمی اطلاعات کشورهای غربی می گردد. ترکیه مکانی را با پوشش وسیع امنیتی تحت عنوان حضور روح الله زم در استانبول قرق می کند و از ورود خبرنگاران جلوگیری به عمل می آید.


اما روح الله زم در فرانسه است. تیمی ۱۸نفره از زبده ترین تیم های عملیات سری دنیا با سرویس فرانسه برای انتقال زم به اربیل عراق و آغاز فتنه قومی مذهبی در ایران را پیگیری می کنند.


هم زمان شعارهایی در سقز،ارومیه علیه ترکیه داده می شود برخی در داخل نیز بحث پانترکیست و کرد را مطرح می کنند.


روح الله زم با هواپیمای اختصاصی از فرانسه وارد ترکیه می شود و پس از توقف کوتاهی پرواز به تل آویو را ادامه می دهد. در دیدار یک روزه خویش از اسراییل پس از مرور برنامه های خود قرار است برای ایجاد آشوب و فتنه در ایران جهت هماهنگی بیشتر به دفتر دختر چنی در دبی که میز براندازی ایران را دارد پرواز تا نتیجه کارخود را به بنیاد دفاع از دمکراسی ارائه کند.


سپاه پاسداران دستگاه شنود و تصویرفوق العاده را در خودروی زم جاسازی می کند و تا ۵۰۰۰مایل فایل های صوتی و تصویری آن روی فرکانسی تعریف شده مخابره می شود.


عملیات شکار از اردن آغاز می شود. هواپیمای زم تعویض می شود اما نام وی در پرواز ، امان بغداد وجود دارد. پایگاه شکاری اسراییل از فرودگاه بن گوریون جنگنده رادار گریز اف۳۵ را برای انتقال زم به اربیل عراق آماده می شود.

روح الله زم دوباره به اسراییل بازگردانده و با هواپیمای اف ۳۵ از فرودگاه بن گوریون به سمت اربیل عراق پرواز می کند.

ادامه دارد...

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها