خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شاهرود:

هزینه برای کتاب، فایده است

سرپرست فرمانداری شاهرود در دومین جلسه هماهنگی معرفی این شهرستان به عنوان پایتخت کتاب گفت: هزینه برای کتاب، کل فایده است و کمک به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۳۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
هزینه برای کتاب، فایده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم، در دومین جلسه هماهنگی معرفی شاهرود به عنوان پایتخت کتاب به همراه جمعی از دستگاه‌های فرهنگی، افزود: هزینه برای کتاب، کل فایده است و کمک به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش مضاعف دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی را می‌طلبد که شاهرود را به عنوان پایتخت کتاب معرفی کنیم و همه به دنبال این رخداد بزرگ هستیم تا جایگاه فرهنگی کتاب در شهرستان شاهرود مشخص شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود همچنین اظهار داشت: شرح وظایف هر دستگاه به طور خاص تعریف شود تا در تقویم زمانی مشخص برنامه‌های عملیاتی خود را اعلام کنند تا از ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده شود.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، در این جلسه گفت: از اهداف کلی پایتخت کتاب، کمک به توسعه پایدار فرهنگی و اجتماعی محور شهر‌ها است.
رئس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:از اهداف مهم پایتخت کتاب، انس و جان بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در شهر‌ها با محوریت کتاب و کتابخوانی، کشف جذب و ساماندهی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی بومی برای ترویج کتابخوانی، تقویت برنامه‌ریزی و نگاه به آینده می‌باشد.
درادامه سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان از آمادگی زیرساختی فرهنگی درجهت معرفی شاهرود به عنوان پایتخت کتاب خبرداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها