خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی (ع) خبر داد:
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی (ع) از طبخ روزانه ۲۱ هزار پرس غذا در بزرگترین موکب کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۰۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد عاشوری، مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) در جمع خبرنگاران گفت: موکب احمدبن موسی(ع) ظرفیت ۷ هزار نفر در روز اسکان، غذا، پذیرایی، بهداری و غیره دارد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع) از ۱۶ مهرماه جاری در کربلا آغاز شده است، افزود: علی‌رغم اینکه اعلام شده بود که از ۲۰ مهرماه خدمت‌رسانی موکب آغاز خواهد شد اما به دلیل ازدحام جمعیت زائران اربعین، خدمت‌رسانی خود را زودتر آغاز کردیم و تا امروز هم هیچ مشکلی نداشتیم.

عاشوری از طبخ و توزیع روزانه ۵ تا ۷ هزار پرس غذا در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این موکب خبر داد و افزود: روزانه تقریباً ۲۱ هزار پرس غذا در این موکب طبخ و توزیع می‌شود.

مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: ۴۵ نفر در آشپزخانه موکب و ۶۰ نفر نیز در بخش تأسیسات کارهای پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) را به‌صورت روزانه و لحظه‌ای دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی برای تهیه مواد اولیه خوراکی نداشتیم، گفت: تمام مواد لازم را از شیراز خریداری کرده و در سردخانه‌ها نگهداری می‌کنیم.

عاشوری، آخرین روز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا را ۲۸ مهرماه جاری اعلام کرد و از مردم استان فارس و ایران اسلامی خواست تا این موکب را برای ادامه فعالیت‌هایش به وسیله نذورات نقدی خود یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها