امام جمعه دیرگفت:خوب پلیس با مردم مایه آبروی نظام و رهبری است و یک اقدام نسنجیده نیز نظام را زیر سؤال می‌برد.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۷۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان و شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در حال مجاهدت است و علاوه بر فعالیت‌های روزمره خود در مواقع خاص مانند ایام تعطیلات نوروز، وقوع حوادث غیرمترقبه، برگزاری انتخابات، مراسم ملی و مذهبی امنیت را تأمین می‌کند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه مرزنشینان سال‌های متمادی است که حافظ امنیت منطقه هستند، اظهار داشت: ما امروز مشکل اشتغال و بیکاری داریم و اگر بحث ته‌لنجی برچیده و جایگزینی برای آن پیدا نشود دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شویم.

وی با بیان اینکه برخی از سوء‌ استفاده‌هایی که از ته‌لنجی می‌شود را می‌دانیم اما برخورد با مقوله کالای ملوانی باید حساب شده باشد، بیان کرد: گمرک در قبال ترخیص کالا ، هیچ برگه یا رسیدی به افراد نمی‌دهد و اگر نیروی انتظامی در بیرون از گمرک خودرویی را توقیف کند و نیاز به تأییدیه گمرک باشد به مشکل برمی‌خورند و این مسئله باید حل شود که البته مشکل نیروی انتظامی نیست.

حسینی ادامه داد: به هر حال مسؤولینی که بحث ته‌لنجی را مطرح کردند باید چارچوبی برای آن در نظر بگیرند که انتقال کالا در سطح کشور مشکلی نداشته باشد.

وی گفت: تمام فعالیت‌های نیروی انتظامی جلوی چشم مردم است و برخورد خوب پلیس با مردم مایه آبروی نظام و رهبری است و یک اقدام نسنجیده نیز نظام را زیر سؤال می‌برد.

امام جمعه بندر دیر سلامت اخلاقی، اعتقادی و عملی نیروی انتظامی را مهم دانست و افزود: نیروی انتظامی در مناسبت‌ها و عرصه‌های مختلف تأمین کننده نظم و امنیت جامعه است به‌ویژه در مراسم عبادی سیاسی و اقتدارآفرین اربعین، در کنار دیگر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی امنیت این مراسم را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها