خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: وحدت میان امت اسلامی و مقابله با استکبار پیام مهم اربعین است.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۷۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امشب در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که میان شیعیان اختلاف ایجاد کنند اما در اربعین حسینی شیعیان با یکدیگر گره می‌خورند و تبدیل به مشتی می‌شوند و به دهان استکبار جهانی می‌خورد.

وی عنوان کرد: سال‌ها قبل در خرمشهر برای زائران امکانات قابل قبولی وجود نداشت و زائر در طی سه شبانه‌روز موفق می‌شد که راهی عتبات شود و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: اما در این سال‌های اخیر تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه روان است.

موسوی‌فرد عنوان کرد: در بخش عراق از نظر امکانات مشکلاتی پیش آمد اما با توجه به ظرفیت‌های پیش آمده توسط ایران در آن طرف مرز، مشکلات چون کمبود خودرو و آب معدنی حل و رفع شد.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار، جمعیت زائران نسبت به سال گذشته دو برابر بود و امسال تردد در دو مرز خوزستان نسبت به سال قبل روان‌تر بود.

امام جمعه اهواز گفت: مردم در ایران و عراق، تمام قد آماده خدمت به زائران بودند و با خدمت کردن به زائران، ارادت و احساس خود را به امام حسین(ع) نشان می‌دهند.

وی عنوان کرد: از همه مجموعه‌ها از جمله مواکب در ایران و عراق، نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی، مرزبانی، ارتش و سپاه و بسیج و دستگاه‌های مختلف که در امر اربعین خادم زائران بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

موسوی‌فرد تصریح کرد: پایانه مرزی شلمچه نسبت به سال گذشته منسجم‌تر بوده و اقدامات شکل بهتری به خود گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها