خبرهای داغ:
با حضور مشتاقان و ارادتمندان به ساحت مقدس آقا و مولایمان حضرت امام حسین (ع)، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)از هندیجان تا حرم مطهر امامزاده میرنعمان (ع)بصورت دسته جات عزاداری و برپایی موکب های بین راهی ، سخنرانی امام جمعه و مداحی و اقامه نماز ظهر و عصر وتوزیع غذاهای نذری در شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۶۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مردم ولایتمدار هندیجان در صبح نخستین روز اربعین حسینی (ع)با پای پیاده از هندیجان به سمت حرم مطهر امامزاده میرنعمان (ع)حرکت نمودند که در مسیر راه بیش از ۲۰کیلومتری موکب هایی برپا شد که کار خدمات رسانی را به گرمی انجام می دادند.

وی افزود: مردم ولایتمدار هندیجان پس از طی نمودند مسافت بصورت اجتماع بزرگ اربعین در حرم پاک و نورانی حضرت امامزاده میرنعمان (ع)مراسم عزاداری را برگزار نمودند که دراین باره تمامی قشرها به همراه مسئولان محلی حضوری با ارزش و شکوهمند داشتند.

وی بابیان حضور نیروهای سپاه ، بسیج و انتظامی در مراسم اربعین گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی نیروهای بسیجی و سپاه و انتظامی در مسیر بین راهی از هندیجان تا امامزاده میرنعمان (ع)و خود حرم مستقر شدند و برای رفاه حال زائران خدمات رسانی شایسته ایی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارند.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: مردم در هوای گرم و شرجی روز اربعین ، حماسه ایی به یاد ماندنی بوجود آورند که با عزاداری خود ارادتمندی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)نشان دادند و در این مراسم نوجوانان و جوانان خواهر و برادر حضوری باشکوه و فعال داشتند.

وی بااشاره به اجرای تعزیه در یادمان شهدای گمنام بیان کرد : همزمان با روز اربعین ، آئین تعزیه خوانی با حضور قشرهای مختلف مردم و بسیجیان خواهر و برادر در مزار شهدای گمنام شهرستان هندیجان با بهترین کیفیت همراه با عزاداری در راستای یاد آوری واقعه عاشورا برگزار شد و همچنین در این مراسم ایستگاه های صلواتی برای خدمات رسانی به مردم برپا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها