عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خدا که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هرآنچه در این دنیای هستی و فانی داشتند، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۶۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه خارگ در پیامی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت گفت. 

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دلهای عاشق، محزون و شیدای مشحون از عشق به حسین ابن علی (ع) و یاران باوفایش در آستانه اربعین بار دیگر شور و شعور حسینی یافته است.

اربعین عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خدا که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هرآنچه در این دنیای هستی و فانی داشتند، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند. 

چه بسیار عزیزان، دلدادگان و دلباختگانی که برای هم نوایی با زینب کبری(س) و ابراز ارادت و ولایتمداری به خاندان رسول الله(ص) از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور یافته اند و از سویدای دل به عمق تاریخ ندای لبیک یا حسین سر می دهند.

اینجانب با تسلیت و تعزیت اربعین حسینی با آرزوی قبولی عزاداریهای همه سوگواران بویژه همشهریان عزیز جزیره خارگ، امیدوارم دلهای غمگین و منتظر همه با ظهور یوسف زهرا(س) تشفی یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات