خبرهای داغ:
بخشدار بخش مرکزی عجب‌شیر در دیدار با مادران شهدا، گفت: مادران شهدا جلوه‌ای از صبر زینبی هستند و تعظیم و تکریم آن ها یک تکلیف بزرگ است.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقی، رضا عاشقی در دیدار از خانواده شهیدان «یوسف نوروزی»، «رضا جاوید» افزود: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حق سنگینی به گردن ملت ایران اسلامی دارند و تکریم آن ها وظیفه همگانی است.
وی با قدردانی از مادران شهدا بیان  داشت: شما باتربیت نیکوی فرزندان و تقدیم آن ها در راه اسلام و صبر در این راه و حرکت در مسیر شهدا به‌عنوان الگوهای ایثار و مقاومت و سرمایه‌های عظیم برای جامعه اسلامی هستید.
رئیس بنیاد عجبشیر نیز گفت: راه و سیره عملی شهدا راه پاکی و درستی است که با الگو گرفتن از آن هر انسانی به سرمنزل مقصود خواهد رسید و عاقبت‌به‌خیر خواهد شد.
خیرخواه افزود: در طرح سپاس علاوه بر دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران به مشکلات آنان در حوزه‌های معیشتی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و درمان رسیدگی می‌شود.
  شهید پاسدار «محمدرضا جاوید» در 21 اسفند 1363 در عملیات پیروزمندانه بدر در شرق دجله و شهید پاسدار «یوسف نوروزی» در 26 تیر ماه 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات