امام جمعه کوهبنان گفت : رمز و راز پیشرفت تقویت تقوا و جهاد است باید شناخت و بصیرت را نسبت به تهاجم های دشمن افزایش دهیم تا نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم و در کنار آن توکل به خدا را در وجود خود تقویت کنیم .
کد خبر: ۹۱۸۴۴۱۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان‌به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجدبزرگ‌و تاریخی جامع کوهبنان برگزار شد .

امام جمعه کوهبنان پس ازدعوت همگان به تقوای الهی گفت: تلاش کنیم که در کنار زیارت ابا عبدالله معرفت به امام حسین(ع) راتقویت کنیم که از ثواب هزار حج و عمره بهره مند شویم و‌گناهان ما آمرزیده شوند.

وی ادامه داد: در آستانه ی اربعین و روز زیارتی امام حسین (ع) قرار داریم لذا شاهد راهپیمایی مردم کوهبنان از امام زاده سلیمان شاه تا امام‌زاده بی بی عصمت در بلوار بین الحرمین خواهیم بود در حالی که یادواره شهدای دهستان خرمدشت و مراسم روز اربعین مسجد جامع را هم‌ در این روز داریم .

حجت الاسلام عباس جعفری بیان داشت : در روز اربعین خاندان اهلبیت تجدید مصیبت ها و گریه ها داشتند از طرفی روز تجدید میثاق با امام شهیدان هست چون ما همچنان در مسیر اهلبیت قرار داریم و تا ابد خواهیم بود.

وی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری خاطر نشان کرد: تجلی همدلی و شکل گیری امت اسلامی را در راهپیمایی بزرگ اربعین شاهدیم در حالی که از سراسر جهان اقوام با زبان و رنگ های مختلف در این مراسم معنوی شرکت دارند که زمینه تحقق حکومت بزرگ اسلامی رقم خواهد خورد .

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: راهپیمایی اربعین از مصادیق واعدوا لهم ماستطتم من قوه است چون ظلم ستیزی ، شهادت طلبی ، ایثار و … از ویژگی های اربعین است .

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران به حمدالله امروز در داخل و خارج کشور دارای عزت است چون همواره حامی انقلاب و در خدمت انقلاب است باید در راه گسترش انقلاب از وجود جوانان انقلابی بعنوان موتور پیشبرد جامعه بهره برد .

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: رمز و راز پیشرفت تقویت تقوا و جهاد است باید شناخت و بصیرت را نسبت به تهاجم های دشمن افزایش دهیم تا نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم و در کنار آن توکل به خدا را در وجود خود تقویت کنیم .

وی بیان داشت : از موفقیت های بزرگ سپاه پاسداران دستگیری یکی ازافراد خائنی است که در پناه دشمنان و قدرت های اروپایی و صهیونیستی بود اما نیروهای مقتدر سپاه پاسداران از میان حلقه امنیتی این فرد شرور و خائن را به دام انداخت در حالی که حمله به پهباد آمریکایی هم از دیگر افتخارات سپاه پاسداران است .

حجت الاسلام جعفری افزود: دشمنان در صدد فتنه جویی هستند در حالی که باید عزت و اقتدار حاصل شده توسط سپاه پاسداران و نیروهای گمنام سپاه پاسداران را قدر دانست و این مهم‌را باید به محضر ولی امر مسلمین جهان و ملت ایران اسلامی تبریک گفت .

وی خاطر نشان کرد: اقتدار سپاه پاسداران برگرفته از اقتدار نظام اسلامی است لذا باید در پناه فرمایشات مقام‌ معظم رهبری این عزت را هر روز افزون تر کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: اول آبان سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی است که بدست ساواک به شهادت رسید در حالی که خون مقدس این شهید باعث شروع حماسه ای جدید شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی تاکید کرد: ما همچنان‌نیاز به یاد و نام شهدا داریم بایستی تابلوهای شهدا را پررنگ‌کنیم گرچه عده ای خواستند نام شهدا را بردارند اما ملت بیدار ایران اسلامی نگذاشتند در شهر ما به همت شهرداری و بسیج تابلوهای شهدا با عکس شهدا در ورودی معابر و کوچه ها نصب خواهد شد .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: سالروز شهادت اویس قرنی از یاران نبی مکرم اسلام(ص) را در پیش داریم که عاشق پیامبر بود در حالی که در زمان حیات موفق به دیدار با نبی مکرم اسلام نشد ولی در نهایت در رکاب مولای متقیان به شهادت رسید .

وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی شاهد برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خواهیم بود که جا دارد همگان در این مراسم معنوی شرکت نمایند.

 

ارسال نظرات