همزمان با اربعین حسینی همایش پیاده‌روی حرم تا حرم در سطح استان چهارمحال و بختیاری با شکوهتر از سنوات گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۷۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خیل مردم مومن ، ولایتمدار و محب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  در شهرها  و روستاهای استان با چشمانی گریان ، بر سر و سینه زنان ، در همایش پیاده‌روی حرم تا حرم روز اربعین حسینی شرکت کردند.

همایش پیاده‌روی در مرکز استان با حضور جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در نجف تا کربلا  ، از جوار امامزاده سیدمحمد سبزه‌پوش علیه السلام غرب شهرکرد تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما این شهر برگزار شد.

دراین مراسم معنوی ضمن حضور پرشور آحاد مردم و مسئولان ، هیئات مذهبی ، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز با حرکت از مساجد به طرف امامزادگان دو معصوم سلام الله علیهما شهرکرد به عزاداری پرداختند و در این اجتماع بزرگ شرکت کردند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مداحی مداحان هیئات مذهبی ، سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، مداحی ، نوحه خوانی ، سینه زنی و قرائت زیارت اربعین  با نوای گرم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های  اجتماع بزرگ اربعین حسینی در آستانه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد بود.

شایان ذکراست: این اجتماع بزرگ به همت شبکه جهانبین به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی و همزمان از  سایر شبکه های صداوسیما بخش شد و مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و ضیافت غذای نذری خاتمه یافت.

ارسال نظرات