خبرهای داغ:

خروج 150 هزار و ورود 55 هزار زائر از مرز خسروی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تا کنون نزدیک به 55 هزار زائر ایرانی که برای حضور در مراسم اربعین حسینی به کربلا سفر کرده بودند از طریق مرز خسروی وارد کشور شده اند.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۲۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز و در حاشیه بازدید از پایانه خسروی خسروی از بازگشت 55 هزار زائر ایرانی از این مرز به کشور، اظهار داشت: مرز خسروی به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی آماده بازگشت زائران اربعین است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: به تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه همه چیز برای بازگشت زوار از مرز خسروی فراهم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: به زائران گرامی توصیه می‌شود با توجه به زیرساخت‌های مطلوب فراهم شده، برای تسهیل در ورود آن‌ها به کشور، پایانه خسروی را انتخاب کنند.

جاویدان یادآور شد: همچنین تاکنون بیش از 150 هزار زائر نیز از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلی شده و در مراسم شکوهمند اربعین حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال تجارب بسیار خوبی حاصل شد که قطعا با بهره‌گیری از آن‌ها برای سال آینده بیشتر و بهتر در خدمت زائران خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خسروی این قابلیت و ظرفیت را دارد که برای سال‌های آتی تا 2 و حتی سه برابر امسال زائران از این مرز به کربلا مشرف شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار