امام جمعه سیریک:

نماز راه رسیدن به فلاح و رستگاری در جامعه است/اربعین مانور بزرگ جهان اسلام که مایه وحدت است

امام جمعه شهرستان سیریک گفت :اولین راه برای اصلاح و رسیدن جامعه به فلاح و رستگاری اهمیت دادن به‌نماز‌به‌ ویژ نماز جماعت است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۲۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

 

به‌‌ ‌‌‌گزارش ‌‌خبرنگارخبرگزاری‌بسیج‌هرمزگان‌،حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن حیدری امام جمعه شهرستان‌سیریک افزود: قرآن کریم می‌فرماید، کسانی که می‌خواهندحکومتی را تشکیل بدهند باید اهل اقامه نماز باشند و مردم را هم به این امر مهم سوق بدهند.

وی اظهار کرد: تنها راه آرامش انسان در گرو نماز است نه کلاس های انرژی درمانی و غیره ‌تنهاذکر خدا آرامش دهنده انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری بیان کرد:اربعین امسال با اوج‌‌‌ ‌تبلیغات ‌دشمن ‌جهت‌‌‌ ‌نا‌‌ ‌‌‌امن ‌جلو ‌دادن ‌عراق ‌برای راهپیمایی اربعین خدا را شکر شاهد هستیم که اربعین امسال نسبت به سال های قبل جعمیتی تقریبا سه برابربیشتر دارد .

امام جمعه شهرستان سیریک یاد آور شد: اربعین مانور بزرگی است که از همه ملل مختلف جهان با زبان و آداب و رسوم مختلف در کنار هم یک دل و یک صدا و با یک هدف حرکت می کنند این ظرفیت بسیار بزرگی است و می توانند مایع وحدت جامعه اسلامی باشد.

وی اضافه کرد:در هفته تربیت بدنی هستیم این هفته را خدمت رئیس محترم این اداره در شهرستان و همه ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض میکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن‌حیدری امام جمعه شهرستان سیریک افزود:ان شاءالله همه ما بتوانیم روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی داشته باشیم همانطور که دین ما به ما یاد داده حفظ سلامتی بدن واجب است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار