امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: عوامل درونی و برونی مرتبط با شبکه آمدنیوز شناسایی و معرفی شوند چراکه برخی از عوامل داخلی احساس خطر کردند و همچنین زلزله ای در اردوگاه خارج نشینان به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰

 

به گزارش ‌خبرنگارخبرگزاری بسیج‌هرمزگان، آیت الله سیدمحمدجواد رکنی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار کرد: دانشگاه امام حسین(ه) را دانشگاهی مهم و از برکات بزرگ الهی می‌دانیم.

وی با اشاره به ضرورت تمرکز مسوولان سپاه پاسداران بر اعتلا و ارتقای این دانشگاه افزود: موفقیت‌های این دانشگاه موجب افتخار است اما ادامه پیشرفت آن را در تمامی سطوح ضرورت دارد.

امام جمعه بندرلنگه ادامه داد: آمریکایی‌ها با مواضع خصمانه خود، عزت سپاه پاسداران را افزون‌تر کرده‌ند چرا که دشمنی دشمنان خدا، بندگان مؤمن را عزیزتر می کند.

خطیب جمعه بندرلنگه گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان از هیبت مردان جوان، مؤمن، فداکار و پرانگیزه بیمناک شوند که این مهمترین عامل بازدارندگی است.

آیت‌الله رکنی با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه پاسداران، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) توانستند عنصر پلیدی با نام "روح الله زم" را که با کمک و حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه، رسانه‌ای را علیه کشور ما راه‌اندازی کرده بود دستگیر کنند و این قدرت و شجاعت سپاه را نشان داد.

خطیب جمعه بندرلنگه تاکید کرد: باید عوامل درونی و بیرونی مرتبط با شبکه آمد نیوز شناسایی و معرفی شوند و قطعا هم چنین خواهد بود؛ چراکه برخی از عوامل داخلی احساس خطر کردند و همچنین زلزله ای در اردوگاه خارج نشینان به وجود آمده است.

 

 

ارسال نظرات