خبرگزاری بسیج: رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری از رفع تصرف۶ هکتار از اراضی ملی در جنوب تهران با هدف مبارزه با متخلفان و پیشگیری از تصرف‌های غیرقانونی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

 محمدعباسی اظهار داشت: عوامل سودجو در حریم بخش مرکزی و قلعه نو واقع در شهرستان ری اقدام به تغییر کاربری ۹ مورد از اراضی کشاورزی و دیوار کشی‌های غیر مجاز تبدیل به محل تفکیک غیرمجاز زباله کرده بودند که با اخذ مجوز از مقام قضایی، این اراضی خلع ید شد.

وی تصریح کرد: این رفع تصرف در اراضی روستاهای امین آباد،غنی آباد،اسلام آباد بخش مرکزی و عشق آباد بخش قلعه نو با حضور مجموعه بخشداری، فرمانداری، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی اقدامات قانونی انجام شد.

عباسی افزود: اراضی غیرمجاز با وسعت ۶ هکتار با حکم قضایی تخریب شد که بنا بر مدارک و شواهد موجود، اکثریت این املاک پس از تغییر کاربری غیر قانونی زمین های کشاورزی و ساخت بدون مجوز تبدیل به مصارف مختلف شده بود.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید با صدور مجوز و مطابق با ضوابط قانونی صورت گیرد، افزود: کشاورزان باید در حفظ سرمایه‌های بخش کشاورزی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ری اضافه کرد: افراد قبل از هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشور باید نسبت به دریافت مجوز تغییر کاربری اقدام کنند.

 

 

ارسال نظرات