خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر زمینه سازی برای تحقق امت واحده و تمدن نوین اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین عامل وحدت مسلمانان، ترس و رعب دشمنان و زمینه ساز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذر بایجان شرقی، یحیی حیدری در جمع کارکنان سپاه عجب شیر حضور میلیونی زائران مسلمان و غیر مسلمان درراهپیمایی جهانی اربعین رانمایش قدرت مسلمانان دانست و گفت: دشمنان غربی و عربی با ایجاد اغتشاش و ناآرامی در عراق در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین به دنبال تضعیف و تحت الشعاع قرار دادن حرک خود جوش ودشمن شکن پیاده روی اربعین بودند.

 وی خواسته های مشروع مردم عراق در رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری، فساد سیاسی و مالی را به حق دانست و تاکید کرد: این تظاهرات کاملا سازمان یافته و در راستای طرح سعودی و فتنه انگیزی محوری امریکایی – اسراییلی به منظور تضعیف و انحلال دولت عراق و ایجاد اختلاف بین مردم ایران و عراق سازماندهی شده بود.

حیدری با انتقاد از بعضی روزنامه های اصلاح طلب که آب در آسیاب دشمن ریخته و با این اختلاف افکنی همصدا شدند گفت: بعد از دیدار مقتدی صدر رهبر صدر عراق با مقام معظم رهبری و سرداران سپاه  که نمایش اقتدار و قدرت نفوذ منطقه ای ایران بود باعث ضعف و وحشت محور شرارت سعودی امریکایی شده است.

وی یاد آور شد: در سایه رزمندگان اسلام داعش شکست خورده ودشمنان قادر به تغییر نظام حاکم در سوریه نشدند و با اقدامات حزب الله یمن عربستان زمینگیرو سیطره و ابهت امریکا کاملا شکسته شده است و توازن قدرت در منطقه کاملا به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر یافته است.

یحیی حیدری با اشاره به نقش وجایگاه فرماندهی معظم کل قوا در تحولات منطقه و پیروزی های محور مقاومت، گفت: امروز رییس جمهور کشوری مثل روسیه با شناخت و اعتماد به رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر احترام ویژه ای که به معظم له و منویات ایشان قائل هستند به طور مستقیم و خارج ار تشریفات سیاسی دیپلماتیک به دیدار رهبر معظم انقلاب می آیند که این نشان دهنده نقوذ و قدرت ولایت است.

فرمانده سپاه عجب شیر در پایان ولایت فقیه و اتحاد و همبستگی مردم ایران را عامل قدرت نظام معرفی کرد و افزود: کسانی که دیروز ادعا می کردند که نباید جامعه را دو قطبی کرد امروز با خدشه بر وظایف قانونی شورای نگهبان به دنبال دوقطبی سازی وانحراف افکار عمومی وتضعیف شورای نگهبان هستند وفراموش کرده اند که خودشان توسط همین شورای نگهبان تایید شده و با تنفیذ رهبر فرزانه انقلاب مشروعیت پیدا کرده اند.

ارسال نظرات