خبرهای داغ:
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

دستگیری «نیما زم» یک پیروزی تمام عیار برای کشور بود/ مطرح کردن «همه‌پرسی»» در زمان اوج اقتدار کشور نوعی «خودزنی» است

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری «نیما زم» گفت: این دستگیری یک پیروزی تمام عیار برای کشور بود که از نظر سرویس‌های اطلاعاتی دنیا مبهوت کننده تفسیر شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۰۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

دستگیری «نیما زم» یک پیروزی تمام عیار برای کشور بود/ مطرح کردن «همه‌پرسی»» در زمان اوج  اقتدار کشور نوعی «خودزنی» استاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به پیشنهاد «همه‌پرسی» رئیس جمهور اظهار داشت: ربط دادن مسائل شخصی دولتمردان به وظایف اتفاقی عجیب است.

وی با بیان اینکه مطرح کردن «برگزاری همه پرسی» توسط رئیس جمهور در دانشگاه تهران برای چه بوده است؟ ادامه داد: امروز همه می‌دانند «جمهوری اسلامی» حکومت منتخب مسلمانان منطقه است و برای من به عنوان نماینده مجلس سوال است چه چیزی می‌خواهد به همه پرسی گذاشته شود؟

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چه همه پرسی اقتصادی؛ چه همه پرسی درباره افزایش پرونده‌های فساد هر دو به دولت ربط دارد، عنوان کرد: در زمانی که کشور ما در اوج اقتدار است مطرح کردن اینگونه موضوعات «خودزنی» است.

وی اضافه کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا طنین‌انداز و همه چیز نیز برای مردم روشن شده است و این حرف‌ها تاثیری در جامعه ندارد و ما نیز به طور عمیق به آن وارد نمی‌شویم.

رنجبرزاده گفت: زمانی این حرف‌ها دارای مخاطب بود اما امروز مردم با بصیرت خود مسائل را تحلیل می‌کنند.

وی د در بخش دیگری از سخنانش به شاهکار اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: شکار ارزشمند «نیما زم» نشان داد چتر اطلاعاتی جمهوری اسلامی در سراسر عالم منعکس شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پاسداران گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد: این دستگیری یک پیروزی تمام عیار برای کشور بود که از نظر سرویس‌های اطلاعاتی دنیا مبهوت کننده تفسیر شد.

وی در پایان این اتفاقات را آرزوی امام (ره) دانست و گفت: اطلاعات سپاه هر دشمنی را که اراده کند محاصره و مغلوب خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار