امام جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن اربعین سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع) گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی در سال های اخیر، حرکتی کم نظیر و بی سابقه در تاریخ است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۰۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: پیاده روی اربعین امسال با وجود تبلیغات سو برخی رسانه های وابسته مبنی بر عدم وجود امنیت در عراق، عظیم تر از هر سال برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این حرکت عظیم، مسلمانان و شیعیان بیش از ۲۵ میلیون نفر از کشورمان، کشورهای اسلامی و سایر کشورهای غیر اسلامی و غربی عاشقانه و با تحمل زحمات های بسیار شرکت کرده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: ایثار و شهادت امام حسین(ع) در راه خدا و در صحنه کربلا، زمینه ساز خلق رویداد بزرگ پیاده روی اربعین است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به دستگیری گرداننده کانال آمد نیوز توسط سپاه، گفت: دستگیری سرحلقه توطئه علیه نظام اسلامی که با حمایت بیگانگان و غرب فعالیت می کرد، افتخاری برای دستگاه اطلاعاتی و سربازان گمنام سپاه اسلام است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: دستگیری این فرد معاند که با حفاظت های سنگین سرویس های اطلاعاتی و امنیتی غرب همراه بود در کنار سایر موفقیت های دفاعی، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

ارسال نظرات