خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم دینی:

اتحاد و همدلی موجود بین مسلمانان باید تقویت شود

یک کارشناس علوم دینی گفت: اتحاد و همدلی نهفته در بین مسلمانان باید روز به روز تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۶۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از خوی، حجت‌الاسلام خيرالله شریفی رابط نمایندگی ولی فقیه در پادگان حر خوی در مراسم اربعين حسينی در ستاد سپاه خوی، قیام کربلا و اربعین حسینی را الگوی رفتاری و گفتاری بسیجیان و پاسداران عنوان کرد و گفت: این قشر جان بر کف بارها نشان داده‌اند که همواره پایبند ارزش‌ها هستند.

وی با اشاره به تحولات اخیر دست برتر قدرت را در منطقه از آن محور مقاومت دانست که با وجود انواع توطئه دشمنان پیاده‌روی و تجمع اربعین با امنیت کامل و آسایش زائرین برگزار می‌شود که این رویداد خاری در چشم بدخواهان اسلام است.

وی افزود: راه نجات کشور از طریق تمسک جستن به فرهنگ ایثار و شهادت میسر می‌شود و اگر ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید در عمل فرهنگ ایثار را در کشور ارتقا دهیم.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های استکبار برای تفرقه‌افکنی میان ملت عراق، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن وحدت در میان ملت عراق به کار برد، اما حماسه بی‌نظیر اربعین و این حرکت عظیم محبان اهل بیت (ع) تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

شریفی گفت: حماسه عظیم و بی‌بدیل تجمع اربعین نشانه‌ای از دلبستگی ملت ایران اسلامی به ائمه اطهار (ع) است، که  تلاش دشمنان را برای ایجاد تفرقه در بین صفوف مسلمانان و سایر مذاهب را ناکام  کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات