خبرهای داغ:
سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: دو حادثه ترافیکی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان قم به وقوع پیوست که این حوادث یک کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۶۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی در گفتگویی با بیان اینکه حوادث ترافیکی قم طی ۲۴ ساعت گذشته در قم یک کشته و ۹ مجروح به همراه گذاشت، گفت: در یکی از حوادث واژگونی خودروی پراید در جاده قم - سلفچگان یک مرد حدود ۴۵ ساله در محل حادثه فوت کرد و یک نفر نیز مجروح شد.

وی ابراز کرد: در حادثه‌ای دیگر برخورد سه دستگاه خودروی پراید در محور سلفچگان - اصفهان هشت مجروح برجای گذاشت که مجروحین این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی با چهار دستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ گفت: باتوجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و حضور مسافران و زائران در قم و همچنین بازگشت زائران از کربلای معلی و پیش بینی موج سنگینی از تردد در جاده‌های استان قم بویژه محور سلفچگان و اتوبان قم - تهران، اورژانس ۱۱۵ استان با برنامه ریزی انجام شده و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی و آمبولانسی و اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس در آمادگی کامل و صد درصدی جهت ارائه خدمات احتمالی درمانی در کمترین زمان ممکن به مصدومان خواهد بود.

وی توصیه کرد: رانندگی در شرایط آرامش و نیز استراحت پس از رانندگی طولانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها